2012/02/27

Oscar voor de mooiste jurk

Goedenavond allemaal, welkom bij de roosiesworld Oscar verkiezingen voor de mooiste jurken!
Op 26 februari zijn al voor de 84e keer de Academy Awards gehouden, en natuurlijk had iedereen zijn best gedaan om er helemaal pico bello uit te zien! Oscars zijn natuurlijk voor films maar ik heb mijn eigen Oscar verkiezingen voor de mooiste jurken!

1. Op nummer een staat echt met stipt Penelope Cruz in een Giorgio Armani jurk, ik vond het de belle van het bal!
2. Emma Stone in een Giambattista Valli jurk, wauw die kleur staat haar zo goed! Echt heel classy en toch een moderne uitstraling! 
3. Milla Javovich in een Elie Saab (mijn favoriete jurken ontwerper) super vormen zitten in de jurk!
4. Michelle Williams ziet er echt heel happy uit in haar oranje Louis Vuitton, een heel leuk orgineel model en bovendien de nieuwe zomer kleur.
5. Angelina Jolie straalt in een fluwelen Versace jurk, erg mooi met die split maar de bovenkant doet me een beetje denken aan een omgestikte zak.
6. Kate Mara kijkt een beetje eng maar de jurk vind ik prachtig! Ze kan het goed hebben met de kleur van haar huid!
7. Ellie Kemper, in een Armani dress, alles machte van haar haar kleur tot haar juwelen! Prachtig!
8. Bussy Phillips in een Dolce & Gabana Jurk, hij is niet zo uitbundig als de rest maar ik vind hem toch erg mooi door het kant en je krijgt er ook mooie ronde vormen van!


Ooit hoop ik zelf nog eens in een Elie Saab jurk door de Oscar Awards te lopen! Maar tot die tijd blijf ik lekker dromen achter mijn laptopje en jurken bekritiseren! Wat vonden jullie van de jurken? Liefs, Roos
Bron: http://starlounge.celebs.nl.msn.com